Iveco / Samochody nowe / Pojazdy drogowe / KLASA LEKKA (3,5 – 7,0 t) / Podwozie Daily / Nowy Daily do zabudowy skrzynią z wywrotem został zaprojektowany i zbudowany z myślą o ciężkiej pracy.
Bookmark and Share

Nowy Daily do zabudowy skrzynią z wywrotem został zaprojektowany i zbudowany z myślą o ciężkiej pracy.

To idealny pojazd do zabudowy skrzynią stałą oraz skrzynią z wywrotem

OPŁACALNOŚĆ

Nowy Daily gwarantuje maksymalną wydajność i efektywność podczas wykonywania wszystkich zadań.

To idealne rozwiązanie do wersji z zabudową skrzyniową stałą lub z wywrotem, przeznaczone do zastosowań specjalnych, takich jak zbieranie odpadów. W konfiguracji z mostem z kołami pojedynczymi lub bliźniaczymi, Daily jest ciężarówką najczęściej wybieraną do zabudowy skrzynią z wywrotem w kategorii lekkich pojazdów użytkowych. Iveco Daily do zabudowy skrzynią z wywrotem został zaprojektowany i zbudowany z myślą o ciężkiej pracy.

Zoptymalizowany również pod kątem ładowności nowy Daily obecnie posiada jedną z najniższych mas pustego pojazdu w swoim segmencie (już od 1750 kg w wersji podwozie z kabiną) i gwarantuje maksymalną nośność ramy (do 4 700 kg w wersji 7 t).

Tylne zawieszenia pneumatyczne (dostępne na żądanie we wszystkich wersjach) ułatwiają czynności związane z załadunkiem i rozładunkiem, jak również chronią transportowane materiały przed wstrząsami i drganiami.

Wytrzymałość konstrukcji zagwarantowana jest przez ramę z podłużnicami, zapewniającą doskonałą trwałość mimo upływu czasu i stanowi najlepszy punkt wyjścia dla każdej zabudowy skrzyniowej z wywrotem. Górna powierzchnia ramy jest całkowicie płaska i pozbawiona jakichkolwiek elementów wystających, co ułatwia prace związane z zabudową. Pojazd przystosowany jest do montażu przystawki odbioru mocy po stronie skrzyni biegów (obecnie z momentem obrotowym osiągającym 220 Nm) i jest w stanie współpracować z dowolną zabudową skrzyniwą z wywrotem. Układy elektroniczne pojazdu można zintegrować z elektroniką zabudowy za pomocą standardowych podłączeń magistrali CAN-BUS.

Optymalizacja aerodynamiki oraz rozwiązania technologiczne zastosowane w nowym podwozi Daily z kabiną do zabudowy skrzynią z wywrotem (począwszy od EcoSwitch po inteligentny alternator) umożliwiają oszczędność paliwa rzędu 5,5%. System Start&Stop, dostępny z EcoPack, obniża zużycie paliwa o dodatkowe 10% podczas jazdy miejskiej.

Wszystko to przekłada się na znaczne obniżenie łącznych kosztów eksploatacyjnych pojazdu.

Duża ładowność, zmniejszona masa własna, łatwość zabudowy i zoptymalizowane zużycie paliwa (wraz z wysokimi osiągami silnika w połączeniu z napędem na koła tylne) czynią nowego Daily do zabudowy skrzynią z wywrotem najbardziej wydajnym pojazdem obecnie dostępnym na rynku.

ZMNIEJSZENIE ZUŻYCIA PALIWA O 5,5%

AERODYNAMIKA Zwiększona aerodynamika kabiny.
ECOSWITCH Urządzenie uruchamiane przez kierowcę, umożliwiające zmniejszenie momentu obrotowego, przydatne do zmniejszania zużycia paliwa, gdy pojazd porusza się bez ładunku.
INTELIGENTNY ALTERNATOR Alternator, który uruchamia się przeważnie w fazie zwolnienia gazu i odzyskuje energię kinetyczną.
ECOMAC Logika działania automatycznego klimatyzatora, optymalizująca uruchamianie sprężarki w zależności od rzeczywistej potrzeby chłodzenia kabiny.
EFEKTYWNOŚĆ SILNIKA Pierścienie tłokowe o niskim współczynniku tarcia i specjalny olej silnikowy.
OPONY EKO Opony o niskim oporze toczenia.

Nowy Podwozie Daily

Katalog

Z NATURY MOCNY

NOWA KONSTRUKCJA

KOMFORT

OPŁACALNOŚĆ

PROJEKT

OSIĄGI

SIŁA

ZWROTNOŚĆ

WSZECHSTRONNOŚĆ

Zamknij